|
Ogłoszenie
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022. (141 KB, pdf)
Ogłoszenie o zamówieniu
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Białośliwiu w okresie od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r. (30 grudnia 2021 r.). (285 KB, pdf)
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (12 stycznia 2022 r.). (36 KB, pdf)
Laboratorium Przyszłości
Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) Laboratorium Przyszłości (13 grudnia 2021 r.). (347 KB, pdf)
Zestawienie asortymentu - część 1 (140 KB, pdf)
Zestawienie asortymentu - część 2 (130 KB, pdf)
Informacja z otwarcia ofert (21 grudnia 2021 r.) (35 KB, pdf)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (22 grudnia 2021 r.) (30 KB, pdf)
Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w SP Białośliwie
Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (10 listopada 2021 r.). (187 KB, pdf)
Zał. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (160 KB, pdf) (140 KB, pdf) (155 KB, pdf) (143 KB, pdf)
Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf)
Zał. 3. Wzór umowy (204 KB, pdf) (205 KB, pdf) (205 KB, pdf) (203 KB, pdf)
Zał. 4. Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf)
Informacja z otwarcia ofert (17 listopada 2021 r.) (63 KB, pdf)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (30 listopada 2021 r.) (79 KB, pdf)
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach programu "AKTYWNA TABLICA"
Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (28 października 2021 r.) (179 KB, pdf)
Zał. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (160 KB, pdf) (140 KB, pdf) (155 KB, pdf) (143 KB, pdf)
Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf)
Zał. 3. Wzór umowy (204 KB, pdf) (205 KB, pdf) (205 KB, pdf) (203 KB, pdf)
Zał. 4. Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf)
Informacja z otwarcia ofert (8 listopada 2021 r.) (55 KB, pdf)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (16 listopada 2021 r.) (77 KB, pdf)
ZAPYTANIE OFERTOWE - Zakup pieca konwekcyjno-parowego wraz z akcesoriami
Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf)
Zał. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (160 KB, pdf) (140 KB, pdf) (155 KB, pdf) (143 KB, pdf)
Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf)
Zał. 3. Wzór umowy (204 KB, pdf) (205 KB, pdf) (205 KB, pdf) (203 KB, pdf)
Zał. 4. Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf)
Informacja z otwarcia ofert (1 lipca 2021 r.) (46 KB, pdf)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (1 lipca 2021 r.) (51 KB, pdf)
ZAPYTANIE OFERTOWE - Dostawa i instalacja sytemu monitoringu wizyjnego w SP Białośliwie
Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (160 KB, pdf)
Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf)
Wzór umowy (204 KB, pdf)
Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf)
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (7 czerwca 2021 r.) (55 KB, pdf)
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (15 czerwca 2021 r.) (64 KB, pdf)
PRZETARG - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w okresie 4.01-31.12.2021 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (618 KB, pdf)(369 KB, pdf) (377 KB, pdf)
Zał. 1. Formularz ofertowy (279 KB, 02) (853 KB, 03) (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mięso (276 KB, pdf)
Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf) - pieczywo (253 KB, pdf)
Zał. 3. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - nabiał (276 KB, pdf)
Zał. 4. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - artykuły spożywcze (341 KB, pdf)
Zał. 5. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - warzywa (292 KB, pdf)
Zał. 6. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce krajowe (258 KB, pdf)
Zał. 7 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce cytrusowe (257 KB, pdf)
Zał. 8 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - jaja (243 KB, pdf)
Zał. 9 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mrożonki (300 KB, pdf)
Zał. 10 Oświadczenie o spełnianiu warunków (149 KB, pdf) (351 KB, pdf) (146 KB, pdf) (149 KB, pdf)
Zał. 11 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (113 KB, pdf) (268 KB, pdf) (110 KB, pdf) (111 KB, pdf)
Zał. 12 Wzór umowy (242 KB, pdf) (476 KB, pdf) (204 KB, pdf) (239 KB, pdf)
Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf) (101 KB, pdf)
Informacja z otwarcia ofert - 16 grudnia 2020 r. (145 KB, pdf) (149 KB, pdf)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert - 17 grudnia 2020 r. (367 KB, pdf) (376 KB, pdf)
PRZETARG - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej (4 grudnia 2019)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (618 KB, pdf)
Zał. 1. Formularz ofertowy (279 KB, 02) (853 KB, 03) (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mięso
Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf) - pieczywo
Zał. 3. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - nabiał
Zał. 4. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - artykuły spożywcze
Zał. 5. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - warzywa
Zał. 6. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce krajowe
Zał. 7 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce cytrusowe
Zał. 8 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - jaja
Zał. 9 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mrożonki
Zał. 10 Oświadczenie o spełnianiu warunków (149 KB, pdf) (351 KB, pdf)
Zał. 11 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (113 KB, pdf) (268 KB, pdf)
Zał. 12 Wzór umowy (242 KB, pdf) (476 KB, pdf) (204 KB, pdf)
Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf)
Informacja z otwarcia ofert (13.12.2019 r.) (142 KB, pdf)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert (16.12.2019 r.) (380 KB, 12)
ZAPYTANIE OFERTOWE - Zakup wyposażenia pracowni biologicznej (16 września 2019)
Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf)
Opis przedmiotu zapytania ofertowego (254 KB, pdf) (254 KB, pdf)
Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf)
ZAPYTANIE OFERTOWE - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT (23 sierpnia 2019)
Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf)
Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf)
Oświadczenie wykonawcy (195 KB, pdf)
Spis sprzetu (25 KB, xlsx)
Oświadczenie oferentów (184 KB, pdf)
Protokół z wyboru wykonawcy (198 KB, pdf)
Przyjęte kryteria oceny ofert (206 KB, pdf)
ZAPYTANIE OFERTOWE - Zakup wyposażenia pracowni biologicznej (2 sierpnia 2019)
Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf)
Opis przedmiotu zapytania ofertowego (254 KB, pdf) (254 KB, pdf)
Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf)
PRZETARG - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej (22 lipca 2019)
SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf)
Zał. 1. Formularz ofertowy (279 KB, 02) (853 KB, 03) (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mięso
Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf) - pieczywo
Zał. 3. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - nabiał
Zał. 4. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - artykuły spożywcze
Zał. 5. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - warzywa
Zał. 6. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce krajowe
Zał. 7 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce cytrusowe
Zał. 8 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - jaja
Zał. 9 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mrożonki
Zał. 10 Oświadczenie o spełnianiu warunków (149 KB, pdf) (351 KB, pdf)
Zał. 11 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (113 KB, pdf) (268 KB, pdf)
Zał. 12 Wzór umowy (242 KB, pdf) (476 KB, pdf) (204 KB, pdf)
Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf)
Wstępna informacja z otwarcia ofert (31 lipca 2019 r.) (143 KB, pdf)
Protokół z otwarcia ofert (31 lipca 2019 r.) (243 KB, pdf)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert (2 sierpnia 2019 r.) (488 KB, pdf)
PRZETARG - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU ICT/AGD I KANAŁU ZASILAJĄCEGO (1 marca 2019)
SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf)
Zał. 1. Formularz ofertowy (279 KB, 02) (853 KB, 03) (232 KB, pdf) (200 KB, pdf)
Zał. 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków (404 KB, 03)
Zał. 3. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (425 KB, 03)
Zał. 4. Oświadczenia grupa kapitałowa (290 KB, 03)
Zał. 5. Oświadczenia wykaz dostaw (300 KB, 03)
Zał. 6. Wzór umowy (319 KB, 03) (204 KB, pdf)
Zał. 7a. Opis przedmiotu zamówienia - pomoce dydaktyczne (621 KB, 03)
Zał. 7b. Opis przedmiotu zamówienia - sprzęt ICT/AGD (515 KB, 03)
Informacja z otwarcia ofert (13 marca 2019 r.) (394 KB, 03)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert (15 marca 2019 r.) (154 KB, 03)
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy (26 czerwca 2019 r.)
PRZETARG - REMONT PRACOWNI MATEMATYCZNEJ I FIZYKO-CHEMICZNEJ (20 lutego 2019)
SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf)
Zał. 1. Formularz ofertowy (279 KB, 02) (853 KB, 03) (232 KB, pdf) (200 KB, pdf)
Zał. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków
Zał. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (257 KB, 02)
Zał. 4. Oświadczenie - grupa kapitałowa
Zał. 5. Wykaz osób skierowanych do świadczenia usługi
Zał. 6. Wzór umowy (319 KB, 03) (204 KB, pdf)
Zał. 7a. Projekt - branża budowlana (292 KB, 12)
Zał. 7b. STWiOR - branża budowlana (243 KB, 12)
Zał. 7c. Przedmiar - branża budowlana (98 KB, 12)
Zał. 8a. Projekt - branża elektryczna (7772 KB, 12)
Zał. 8b. STWiOR - branża elektryczna (3191 KB, 12)
Zał. 8c. Przedmiar - branża elektryczna (1363 KB, 12)
Informacja o wyniku postępowania przetargowego 13 marca 2019
Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu 13 marca 2019
PRZETARG - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W OKRESIE 2.01-30.08.2019
SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf) 06.12.2018
Załącznik 1 - formularz ofertowy - mięso i produkty mięsne
Załącznik 2 - formularz ofertowy - pieczywo
Załącznik 3 - formularz ofertowy - nabiał
Załącznik 4 - formularz ofertowy - artykuły spożywcze
Załącznik 5 - formularz ofertowy - warzywa
Załącznik 6 - formularz ofertowy - owoce krajowe
Załącznik 7 - formularz ofertowy - owoce cytrusowe
Załącznik 8 - formularz ofertowy - jaja
Załącznik 9 - formularz ofertowy - mrożonki
Załącznik 10 - oświadczenie o spełnianiu warunków
Załącznik 11 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik 12 - wzór umowy
Załącznik 13 - klauzula informacyjna
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - 20.12.2018 (420 KB, 12)
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (389 KB, 12)
PRZETARG - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH (21 grudnia 2018)
SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf) ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH
Zał. nr 1 FORMULARZ OFERTOWY ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH
Zał. nr 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW
Zał. nr 3 OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU (425 KB, 12)
Zał. nr 4 OŚWIADCZENIE GRUPA KAPITAŁOWA (290 KB, 12)
Zał. nr 5 WYKAZ DOSTAW (300 KB, 12)
Zał. nr 6 WZÓR UMOWY (342 KB, 12)
Zał. nr 7a OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - POMOCE DYDAKTYCZNE (621 KB, 12)
Zał. nr 7b OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - SPRZĘT ICT/AGD
ODPOWIEDZI NA PYTANIA (211 KB, 01)
INFORMACJA O WYNIKU PRZETARGU 8 stycznia 2019 r. (109 KB, 01)
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA 21 stycznia 2019 (147 KB, 01)
PRZETARG - REMONT PRACOWNI MATEMATYCZNEJ I FIZYKO-CHEMICZNEJ (29 grudnia 2018)
SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf) REMONT PRACOWNI MATEMATYCZNEJ I FIZYKO-CHEMICZNEJ
Zał. 1 FORMULARZ OFERTOWY (279 KB, 12)
Zał. 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW (245 KB, 12)
Zał. 3 OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU (257 KB, 12)
Zał. 4 OŚWIADCZENIE GRUPA KAPITAŁOWA (156 KB, 12)
Zał. 5 WYKAZ OSÓB
Zał. 6 WZÓR UMOWY (358 KB, 12)
Zał. 7a PROJEKT - BRANŻA BUDOWLANA (292 KB, 12)
Zał. 7b STWiOR - BRANŻA BUDOWLANA (243 KB, 12)
Zał. 7c PRZEDMIAR - BRANŻA BUDOWLANA (98 KB, 12)
Zał. 8a PROJEKT - BRANŻA ELEKTRYCZNA (7772 KB, 12)
Zał. 8b STWiOR - BRANŻA ELEKTRYCZNA (3191 KB, 12)
Zał. 8c PRZEDMIAR - BRANŻA ELEKTRYCZNA (1363 KB, 12)
Informacja o wyniku przetargu - remont pracowni matematycznej i fizyko-chemicznej (21 stycznia 2019) (99 KB, 01)
Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu - remont pracowni matematycznej i fizyko-chemicznej (22 stycznia 2019)
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY (22 stycznia 2019)
Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy - kucharz (22 stycznia 2019) (143 KB, 01)
|
|
|
|
Facebook - SP Bialosliwie |
|
|