Szkoła Podstawowa Białośliwie - OGŁOSZENIA ARCHIWALNE
14-06-2024 14:45
Nawigacja
· AKTUALNOŚCI
· KONTAKT
· KADRA PEDAGOGICZNA
· WYCHOWAWCY KLAS
· DOKUMENTY SZKOLNE
· DRUKI DO POBRANIA
· ZARZĄDZENIA DYREKTORA
· KALENDARIUM SZKOLNE
· GODZINY LEKCYJNE
· PLAN LEKCJI I KONSULTACJI
· RADA RODZICÓW
· PRZYWOZY I ODWOZY
· PATRON SZKOŁY
· BIBLIOTEKA
· PEDAGOG
· LOGOPEDA
· ŚWIETLICA SZKOLNA
· PIELĘGNIARKA SZKOLNA
· STOŁÓWKA SZKOLNA
· UBEZPIECZENIE
· SPOTKANIA Z CIEKAWYMI LUDŹMI
· GMINA BIAŁOŚLIWIE
· OGŁOSZENIA-PRZETARGI
· HALA SPORTOWA
· REKRUTACJA DO SZKÓŁ
· EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
· STYPENDIA
· DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
· RODO - INFORMACJE
· FERIE W SZKOLE
Gmina Białośliwie
GOPS Białośliwie
Medalion z herbem
OGŁOSZENIA ARCHIWALNE

Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) - 28 lipca 2023 r. (170 KB, pdf)

Zał. 1 - Oferta (pdf) (169 KB, pdf) (233 KB, pdf)

Zał. 2 - Projekt umowy (pdf) (168 KB, pdf) (196 KB, pdf)

Zał. 3 - Oświadczenie wykonawcy (195 KB, pdf) (pdf) (176 KB, pdf) (209 KB, pdf)

Zał. 4.1 - Mięso i produkty mięsne (xls) (42 KB, pdf) (43 KB, 1)

Zał. 4.2 - Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie (xls) (38 KB, pdf) (34 KB, 2)

Zał. 4.3 - Nabiał (xls) (41 KB, pdf) (36 KB, 3)

Zał. 4.4 - Artykuły spożywcze suche i inne (xls) (56 KB, pdf) (58 KB, 4)

Zał. 4.5 - Warzywa (xls) (42 KB, pdf) (44 KB, 5)

Zał. 4.6 - Owoce krajowe (xls) (38 KB, pdf) (33 KB, 6)

Zał. 4.7 - Owoce cytrusowe (xls) (38 KB, pdf) (33 KB, 7)

Zał. 4.8 - Jaja (xls) (30 KB, pdf) (34 KB, 8)

Zał. 4.9 - Mrożonki: ryby, warzywa owoce i inne (xls) (37 KB, pdf) (48 KB, 9)

Zał. 5 - Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf) (pdf) (155 KB, pdf) (168 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert - 17 sierpnia 2023 r. (pdf) (102 KB, pdf)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 18 sierpnia 2023 r. (pdf) (65 KB, pdf)


Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracownicze - intendentka/intendent

Ogłoszenie o naborze - ważne do 23.06.2023 r. (pdf) (182 KB, pdf)

Informacja o przeprowadzonym postępowaniu (pdf) (59 KB, pdf)


Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) - 27 grudnia 2022 r. (pdf) (144 KB, pdf)

Zał. 1 - Oferta (pdf) (169 KB, pdf) (233 KB, pdf)

Zał. 2 - Projekt umowy (pdf) (168 KB, pdf) (196 KB, pdf)

Zał. 3 - Oświadczenie wykonawcy (195 KB, pdf) (pdf) (176 KB, pdf) (209 KB, pdf)

Zał. 4.1 - Mięso i produkty mięsne (xls) (42 KB, pdf) (43 KB, 1)

Zał. 4.2 - Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie (xls) (38 KB, pdf) (34 KB, 2)

Zał. 4.3 - Nabiał (xls) (41 KB, pdf) (36 KB, 3)

Zał. 4.4 - Artykuły spożywcze suche i inne (xls) (56 KB, pdf) (58 KB, 4)

Zał. 4.5 - Warzywa (xls) (42 KB, pdf) (44 KB, 5)

Zał. 4.6 - Owoce krajowe (xls) (38 KB, pdf) (33 KB, 6)

Zał. 4.7 - Owoce cytrusowe (xls) (38 KB, pdf) (33 KB, 7)

Zał. 4.8 - Jaja (xls) (30 KB, pdf) (34 KB, 8)

Zał. 4.9 - Mrożonki: ryby, warzywa owoce i inne (xls) (37 KB, pdf) (48 KB, 9)

Zał. 5 - Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf) (pdf) (155 KB, pdf) (168 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert - 3 stycznia 2023 r. (pdf) (118 KB, pdf)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 4 stycznia 2023 r. (pdf)


Zakup pomocy

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) "Zakup pomocy" (2 grudnia 2022 r.) (365 KB, pdf)

Wykaz zamawianych artykułów (zał. 3) (150 KB, pdf) (146 KB, pdf) (151 KB, pdf) (146 KB, pdf) (149 KB, pdf) (145 KB, pdf) (162 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert (7 grudnia 2022 r.) (42 KB, pdf)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (12 grudnia 2022 r.) (40 KB, pdf)


Wyposażenie sali

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) "Wyposażenie sali" (18 listopada 2022 r.) (338 KB, pdf)

Wykaz zamawianych artykułów (zał. 3) (150 KB, pdf) (146 KB, pdf) (151 KB, pdf) (146 KB, pdf) (149 KB, pdf) (145 KB, pdf) (162 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert (24 listopada 2022 r.) (64 KB, pdf) (43 KB, pdf)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (28 listopada 2022 r.) (47 KB, pdf)


Posiłek w szkole i w domu

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) "Posiłek w szkole i w domu" (18 listopada 2022 r.) (338 KB, pdf)

Wykaz zamawianych artykułów (zał. 3) (150 KB, pdf) (146 KB, pdf) (151 KB, pdf) (146 KB, pdf) (149 KB, pdf) (145 KB, pdf) (162 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert (24 listopada 2022 r.) (64 KB, pdf) (43 KB, pdf)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (2 grudnia 2022 r.) (99 KB, pdf)


Wyposażenie sali

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) "Wyposażenie sali" (7 listopada 2022 r.) (338 KB, pdf)

Wykaz zamawianych artykułów (zał. 3) (150 KB, pdf) (146 KB, pdf) (151 KB, pdf) (146 KB, pdf) (149 KB, pdf) (145 KB, pdf) (162 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert (10 listopada 2022 r.)

Informacja z wyborze oferty (16 listopada 2022 r.) (41 KB, pdf)


Posiłek w szkole i w domu

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) "Posiłek w szkole i w domu" (24 października 2022 r.) (345 KB, pdf)

Wykaz zamawianych artykułów (zał. 3) (150 KB, pdf) (146 KB, pdf) (151 KB, pdf) (146 KB, pdf) (149 KB, pdf) (145 KB, pdf) (162 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert (28 października 2022 r.)

Informacja o wyborze oferty (16 listopada 2022 r.) (88 KB, pdf)


Wyposażenie sali

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) "Wyposażenie sali" (24 października 2022 r.) (338 KB, pdf)

Wykaz zamawianych artykułów (zał. 3) (150 KB, pdf) (146 KB, pdf) (151 KB, pdf) (146 KB, pdf) (149 KB, pdf) (145 KB, pdf) (162 KB, pdf)

Informacja o wyborze oferty (4 listopada 2022 r.)


Posiłek w szkole i w domu

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) "Posiłek w szkole i w domu" (17 sierpnia 2022 r.) (337 KB, pdf)

Wykaz zamawianych artykułów (zał. 3) (150 KB, pdf) (146 KB, pdf) (151 KB, pdf) (146 KB, pdf) (149 KB, pdf) (145 KB, pdf) (162 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert (23 sierpnia 2022) (57 KB, pdf)


Laboratorium Przyszłości

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) Laboratorium Przyszłości (29 kwietnia 2022 r.). (333 KB, pdf)

Zestawienie asortymentu (185 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert (9 maja 2022 r.) (44 KB, pdf)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (16 maja 2022 r.) (51 KB, pdf)


Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf): Remont głównych schodów wejściowych do budynku SP w Białośliwiu

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf)

Zał. 1. Opis przedmiotu zamówienia (120 KB, pdf)

Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf) (165 KB, pdf)

Zał. 3. Wzór umowy (204 KB, pdf) (205 KB, pdf) (205 KB, pdf) (203 KB, pdf) (199 KB, pdf)

Zał. 4. Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf)

Informacja - złożone oferty. (38 KB, pdf)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (30 marca 2022 r.) (38 KB, pdf)


Ogłoszenie

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022. (141 KB, pdf)


Ogłoszenie o zamówieniu

Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Białośliwiu w okresie od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r. (30 grudnia 2021 r.). (285 KB, pdf)

Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (12 stycznia 2022 r.). (36 KB, pdf)


Laboratorium Przyszłości

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) Laboratorium Przyszłości (13 grudnia 2021 r.).

Zestawienie asortymentu (185 KB, pdf) - część 1

Zestawienie asortymentu (185 KB, pdf) - część 2

Informacja z otwarcia ofert (21 grudnia 2021 r.) (35 KB, pdf)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (22 grudnia 2021 r.) (30 KB, pdf)


Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w SP Białośliwie

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) (10 listopada 2021 r.).

Zał. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (160 KB, pdf) (140 KB, pdf) (155 KB, pdf) (143 KB, pdf)

Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf) (165 KB, pdf)

Zał. 3. Wzór umowy (204 KB, pdf) (205 KB, pdf) (205 KB, pdf) (203 KB, pdf) (199 KB, pdf)

Zał. 4. Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert (17 listopada 2021 r.) (63 KB, pdf)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (30 listopada 2021 r.) (79 KB, pdf)


Zakup pomocy dydaktycznych w ramach programu "AKTYWNA TABLICA"

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf) (28 października 2021 r.)

Zał. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (160 KB, pdf) (140 KB, pdf) (155 KB, pdf) (143 KB, pdf)

Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf) (165 KB, pdf)

Zał. 3. Wzór umowy (204 KB, pdf) (205 KB, pdf) (205 KB, pdf) (203 KB, pdf) (199 KB, pdf)

Zał. 4. Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert (8 listopada 2021 r.) (55 KB, pdf)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (16 listopada 2021 r.) (77 KB, pdf)


ZAPYTANIE OFERTOWE - Zakup pieca konwekcyjno-parowego wraz z akcesoriami

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf)

Zał. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (160 KB, pdf) (140 KB, pdf) (155 KB, pdf) (143 KB, pdf)

Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf) (165 KB, pdf)

Zał. 3. Wzór umowy (204 KB, pdf) (205 KB, pdf) (205 KB, pdf) (203 KB, pdf) (199 KB, pdf)

Zał. 4. Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf) (103 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert (1 lipca 2021 r.) (46 KB, pdf)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (1 lipca 2021 r.) (51 KB, pdf)


ZAPYTANIE OFERTOWE - Dostawa i instalacja sytemu monitoringu wizyjnego w SP Białośliwie

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (160 KB, pdf)

Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf)

Wzór umowy (204 KB, pdf)

Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf)

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (7 czerwca 2021 r.) (55 KB, pdf)

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (15 czerwca 2021 r.) (64 KB, pdf)


PRZETARG - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w okresie 4.01-31.12.2021 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (618 KB, pdf)(369 KB, pdf) (377 KB, pdf)

Zał. 1. Formularz ofertowy (279 KB, 02) (853 KB, 03) (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mięso (276 KB, pdf)

Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf) (165 KB, pdf) - pieczywo (253 KB, pdf)

Zał. 3. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - nabiał (276 KB, pdf)

Zał. 4. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - artykuły spożywcze (341 KB, pdf)

Zał. 5. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - warzywa (292 KB, pdf)

Zał. 6. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce krajowe (258 KB, pdf)

Zał. 7 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce cytrusowe (257 KB, pdf)

Zał. 8 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - jaja (243 KB, pdf)

Zał. 9 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mrożonki (300 KB, pdf)

Zał. 10 Oświadczenie o spełnianiu warunków (149 KB, pdf) (351 KB, pdf) (146 KB, pdf) (149 KB, pdf)

Zał. 11 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (113 KB, pdf) (268 KB, pdf) (110 KB, pdf) (111 KB, pdf)

Zał. 12 Wzór umowy (242 KB, pdf) (476 KB, pdf) (204 KB, pdf) (239 KB, pdf)

Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf) (101 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert - 16 grudnia 2020 r. (145 KB, pdf) (149 KB, pdf)

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert - 17 grudnia 2020 r. (367 KB, pdf) (376 KB, pdf)

PRZETARG - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej (4 grudnia 2019)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (618 KB, pdf)

Zał. 1. Formularz ofertowy (279 KB, 02) (853 KB, 03) (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mięso

Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf) (165 KB, pdf) - pieczywo

Zał. 3. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - nabiał

Zał. 4. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - artykuły spożywcze

Zał. 5. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - warzywa

Zał. 6. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce krajowe

Zał. 7 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce cytrusowe

Zał. 8 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - jaja

Zał. 9 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mrożonki

Zał. 10 Oświadczenie o spełnianiu warunków (149 KB, pdf) (351 KB, pdf)

Zał. 11 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (113 KB, pdf) (268 KB, pdf)

Zał. 12 Wzór umowy (242 KB, pdf) (476 KB, pdf) (204 KB, pdf)

Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf)

Informacja z otwarcia ofert (13.12.2019 r.) (142 KB, pdf)

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert (16.12.2019 r.) (380 KB, 12)


ZAPYTANIE OFERTOWE - Zakup wyposażenia pracowni biologicznej (16 września 2019)

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf)

Opis przedmiotu zapytania ofertowego (254 KB, pdf) (254 KB, pdf)

Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf)


ZAPYTANIE OFERTOWE - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT (23 sierpnia 2019)

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf)

Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf)

Oświadczenie wykonawcy (195 KB, pdf)

Spis sprzetu (25 KB, xlsx)

Oświadczenie oferentów (184 KB, pdf)

Protokół z wyboru wykonawcy (198 KB, pdf)

Przyjęte kryteria oceny ofert (206 KB, pdf)


ZAPYTANIE OFERTOWE - Zakup wyposażenia pracowni biologicznej (2 sierpnia 2019)

Zapytanie ofertowe (135 KB, pdf) (273 KB, pdf) (138 KB, pdf) (170 KB, pdf) (170 KB, pdf) (168 KB, pdf)

Opis przedmiotu zapytania ofertowego (254 KB, pdf) (254 KB, pdf)

Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf)


PRZETARG - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej (22 lipca 2019)

SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf)

Zał. 1. Formularz ofertowy (279 KB, 02) (853 KB, 03) (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mięso

Zał. 2. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) (196 KB, pdf) (226 KB, pdf) (194 KB, pdf) (165 KB, pdf) - pieczywo

Zał. 3. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - nabiał

Zał. 4. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - artykuły spożywcze

Zał. 5. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - warzywa

Zał. 6. Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce krajowe

Zał. 7 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - owoce cytrusowe

Zał. 8 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - jaja

Zał. 9 Formularz ofertowy (232 KB, pdf) (200 KB, pdf) - mrożonki

Zał. 10 Oświadczenie o spełnianiu warunków (149 KB, pdf) (351 KB, pdf)

Zał. 11 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (113 KB, pdf) (268 KB, pdf)

Zał. 12 Wzór umowy (242 KB, pdf) (476 KB, pdf) (204 KB, pdf)

Klauzula informacyjna (103 KB, pdf) (102 KB, pdf) (102 KB, pdf) (196 KB, pdf) (103 KB, pdf)

Wstępna informacja z otwarcia ofert (31 lipca 2019 r.) (143 KB, pdf)

Protokół z otwarcia ofert (31 lipca 2019 r.) (243 KB, pdf)

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert (2 sierpnia 2019 r.) (488 KB, pdf)


PRZETARG - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU ICT/AGD I KANAŁU ZASILAJĄCEGO (1 marca 2019)

SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf)

Zał. 1. Formularz ofertowy (279 KB, 02) (853 KB, 03) (232 KB, pdf) (200 KB, pdf)

Zał. 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków (404 KB, 03)

Zał. 3. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (425 KB, 03)

Zał. 4. Oświadczenia grupa kapitałowa (290 KB, 03)

Zał. 5. Oświadczenia wykaz dostaw (300 KB, 03)

Zał. 6. Wzór umowy (319 KB, 03) (204 KB, pdf)

Zał. 7a. Opis przedmiotu zamówienia - pomoce dydaktyczne (621 KB, 03)

Zał. 7b. Opis przedmiotu zamówienia - sprzęt ICT/AGD (515 KB, 03)

Informacja z otwarcia ofert (13 marca 2019 r.) (394 KB, 03)

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert (15 marca 2019 r.) (154 KB, 03)

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy (26 czerwca 2019 r.)


PRZETARG - REMONT PRACOWNI MATEMATYCZNEJ I FIZYKO-CHEMICZNEJ (20 lutego 2019)

SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf)

Zał. 1. Formularz ofertowy (279 KB, 02) (853 KB, 03) (232 KB, pdf) (200 KB, pdf)

Zał. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków

Zał. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (257 KB, 02)

Zał. 4. Oświadczenie - grupa kapitałowa

Zał. 5. Wykaz osób skierowanych do świadczenia usługi

Zał. 6. Wzór umowy (319 KB, 03) (204 KB, pdf)

Zał. 7a. Projekt - branża budowlana (292 KB, 12)

Zał. 7b. STWiOR - branża budowlana (243 KB, 12)

Zał. 7c. Przedmiar - branża budowlana (98 KB, 12)

Zał. 8a. Projekt - branża elektryczna (7772 KB, 12)

Zał. 8b. STWiOR - branża elektryczna (3191 KB, 12)

Zał. 8c. Przedmiar - branża elektryczna (1363 KB, 12)

Informacja o wyniku postępowania przetargowego 13 marca 2019

Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu 13 marca 2019



PRZETARG - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W OKRESIE 2.01-30.08.2019

SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf) 06.12.2018

Załącznik 1 - formularz ofertowy - mięso i produkty mięsne

Załącznik 2 - formularz ofertowy - pieczywo

Załącznik 3 - formularz ofertowy - nabiał

Załącznik 4 - formularz ofertowy - artykuły spożywcze

Załącznik 5 - formularz ofertowy - warzywa

Załącznik 6 - formularz ofertowy - owoce krajowe

Załącznik 7 - formularz ofertowy - owoce cytrusowe

Załącznik 8 - formularz ofertowy - jaja

Załącznik 9 - formularz ofertowy - mrożonki

Załącznik 10 - oświadczenie o spełnianiu warunków

Załącznik 11 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik 12 - wzór umowy

Załącznik 13 - klauzula informacyjna

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - 20.12.2018 (420 KB, 12)

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (389 KB, 12)


PRZETARG - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH (21 grudnia 2018)

SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf) ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH

Zał. nr 1 FORMULARZ OFERTOWY ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH

Zał. nr 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW

Zał. nr 3 OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU (425 KB, 12)

Zał. nr 4 OŚWIADCZENIE GRUPA KAPITAŁOWA (290 KB, 12)

Zał. nr 5 WYKAZ DOSTAW (300 KB, 12)

Zał. nr 6 WZÓR UMOWY (342 KB, 12)

Zał. nr 7a OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - POMOCE DYDAKTYCZNE (621 KB, 12)

Zał. nr 7b OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - SPRZĘT ICT/AGD

ODPOWIEDZI NA PYTANIA (211 KB, 01)

INFORMACJA O WYNIKU PRZETARGU 8 stycznia 2019 r. (109 KB, 01)

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA 21 stycznia 2019 (147 KB, 01)


PRZETARG - REMONT PRACOWNI MATEMATYCZNEJ I FIZYKO-CHEMICZNEJ (29 grudnia 2018)

SIWZ (500 KB, 02) (727 KB, 03) (378 KB, pdf) REMONT PRACOWNI MATEMATYCZNEJ I FIZYKO-CHEMICZNEJ

Zał. 1 FORMULARZ OFERTOWY (279 KB, 12)

Zał. 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW (245 KB, 12)

Zał. 3 OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU (257 KB, 12)

Zał. 4 OŚWIADCZENIE GRUPA KAPITAŁOWA (156 KB, 12)

Zał. 5 WYKAZ OSÓB

Zał. 6 WZÓR UMOWY (358 KB, 12)

Zał. 7a PROJEKT - BRANŻA BUDOWLANA (292 KB, 12)

Zał. 7b STWiOR - BRANŻA BUDOWLANA (243 KB, 12)

Zał. 7c PRZEDMIAR - BRANŻA BUDOWLANA (98 KB, 12)

Zał. 8a PROJEKT - BRANŻA ELEKTRYCZNA (7772 KB, 12)

Zał. 8b STWiOR - BRANŻA ELEKTRYCZNA (3191 KB, 12)

Zał. 8c PRZEDMIAR - BRANŻA ELEKTRYCZNA (1363 KB, 12)

Informacja o wyniku przetargu - remont pracowni matematycznej i fizyko-chemicznej (21 stycznia 2019) (99 KB, 01)

Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu - remont pracowni matematycznej i fizyko-chemicznej (22 stycznia 2019)


NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY (22 stycznia 2019)

Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy - kucharz (22 stycznia 2019) (143 KB, 01)

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Facebook - SP Bialosliwie
Dziennik - LIBRUS
Kuratorium
Ministerstwo
OKE Poznań
CDN - Piła
PPP Piła - Wyrzysk
Wygenerowano w sekund: 0.01 1,317,847 Unikalnych wizyt