PEDAGOG SZKOLNY
KARINA KUBIAK
PONIEDZIAŁEK: godz. 7.45 - 13.00
WTOREK: godz. 9.00 - 11.00, 13.00 - 14.00
ŚRODA: godz. 9.00 - 14.30
CZWARTEK: godz. 7.15 - 12.30
PIĄTEK: godz. 10.00 - 13.45
PEDAGOG SZKOLNY
EWELINA TUSIŃSKA
PONIEDZIAŁEK: godz. 8.50 - 13.40
WTOREK: godz. 9.00 - 9.50, godz. 11.30 - 11.45
ŚRODA: godz. 8.50 - 10.00
CZWARTEK: godz. 8.50 - 11.45
PIĄTEK: godz. 10.40 - 12.50

Zgodnie z przepisami prawa oświatowego do zadań pedagoga szkolnego należy w szczególności:
1. Prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły.
2. Diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w życiu szkoły.
3. Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb.
4. Podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży.
5. Minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów.
6. Inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych.
7. Pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów.
8. Wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły, a także udzielanie w tym zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
|