Szkolny Klub Gier, pod opieką p. Angeliki Szulc, stworzył w ramach projektu OSE Hero swoją pierwszą grę. „Cybergame” to gra karciana poświęcona zagadnieniom związanym z cyberbezpieczeństwem, a w niej: 60 żetonów punktowych; 80 kart z pytaniami zamkniętymi i otwartymi; 10 kart specjalnych: @ndi, Wirus, Antywirus, Nowy Profil, Matrix; 4 warianty gry: Pojedynek, Ryzyk Fizyk, Kto pierwszy ten lepszy, Wygrana po czasie.
   W procesie powstawania gry, członkowie klubu korzystali z różnych zasobów internetowych dotyczących cyberbezpieczeństwa. Mogli zaobserwować działanie MidJourney - sztucznej inteligencji wykorzystującej zaawansowaną technologię do przekształcania tekstu w obraz. Projekty kart stworzyli przy wykorzystaniu platformy Canva. Nauczyli się także korzystać z laminatora w celu zabezpieczenia różnych elementów gry przed zniszczeniem.
   Gra jest dostępna w Szkolnej Sali Gier. Zachęcamy nauczycieli do wypróbowania jej podczas zajęć poświęconych tematyce cyberbezpieczeństwa. (A.Sz.)