PROGRAMOWANIE W JĘZYKU SCRATCH
Dodane przez admin dnia Maj 15 2018 21:27:41

   14 maja odbył się konkurs dotyczący programowania. Do rywalizacji przystąpiło 11 uczniów z klas VII oraz II i III gimnazjum, których zadaniem było rozwiązanie 12 zadań, a właściwie napisanie 12 programów. Każdy dobrze napisany algorytm był wart 1, 2, 3 lub 4 punkty, a łącznie można było uzbierać ich 30. Zadania dotyczyły m. in. rysowania figur geometrycznych, w których miały zachodzić odpowiednie zależności, obliczania sumy liczb, średniej arytmetycznej, porównywania liczb i wypisywania ich w określonym porządku. Najlepszym programistą okazał się Dawid Przybylski z klasy III a gimnazjum, który zdobył maksymalną liczbę punktów. Drugie miejsce zajął Tymoteusz Kufel (II b gimnazjum) zdobywając 22 punkty, z kolei na trzecim miejscu uplasował się Patryk Jarzembowski (VII b) uzyskując 13 oczek. Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy! Konkurs zorganizował i przeprowadził pan Marcin Załachowski.



Treść rozszerzona